Hyundai je već dve godine za redom proglašen za brend broj 1 po lojalnost kupaca prema istraživanju ‘’Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index’’. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija. Brand Keys je konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. god. sa centralom u Njujorku i brojnim predstavništvima širom sveta (Dablin, Dubai, London, Madrid, Sidnej, Tokijo …) I prema drugom istraživanju ‘’JD Power 2010 Comsumer Retention Study’’ koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci tj. vlasnici automobila ostaju verni svom brendu i koji su razlozi za to Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je ostvario stopu zadržavanja postojećih kupaca tj. vlasnika od 60% što predstavlja najbolji rezultat ovog automobilskog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja. Hyundai je, prema ovom istraživanju, u period od samo godinu dana ostvario najveći napredak od svih brendova koji se ogleda u poboljšanju za 8 pozicija tj. skoku sa 11 /2009 god./ na poziciju broj 3 /2010. god./. Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanju u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.
Hyundai Auto Beograd je u prethodnoj 2010. god. prodao 2.525 vozila, ostvario rast prodaje od 33% u odnosu na prethodnu godinu i pozicionirao se na četvrto mesto po prodaji uvoznih automobila u Srbiji. Velike ambicije i planove Hyundai Auto Beograd ima i u godini koja je pred nama.
Preporuči nas: