Kompanija Hyundai Srbija, prepoznatljiva po svom angažmanu u brojnim društveno-odgovornim inicijativama, koje promovišu zdrav način života, aktivnost i očuvanje životne sredine, dodatnu podršku ostvarila je angažovanjem renomiranog glumca Nenada Jezdića. Globalna strategija Hyundai Motor-a usmerena je na vrednosti poput kvalitetno provedenog vremena, porodičnih vrednosti, povratka prirodi i razvoja ekološke svesti. Hyundai Srbija je prepoznala ove vrednosti kod Nenada Jezdića, koji se svojim predanim angažmanom na očuvanju prirode, povratku selu i negovanju ljudskih vrednosti, savršeno uklopio u misiju kompanije. Ova saradnja dodatno je učvrstila opredeljenje Hyundai Srbija da nastavi sa projektima koji podržavaju zajedničke vrednosti, čime je dodatno učvršćena prepoznatljivost brenda. Prvi projekat započet je promotivnim videom za hibridni model Hyundai Tucson, nakon čega je usledio uspeh sa inovativnim, Svetskim automobilom godine, potpuno električnim modelom IONIQ 5, dok je godina koja je pred nama rezervisana za promociju nove Kone.
Ova saradnja predstavlja stratešku odluku koja je duboko ukorenjena u dugoročnim ciljevima Hyundai Motor-a. Nastavak partnerstva sa Nenadom Jezdićem još jednom osnažuje opredeljenje kompanije da podržava projekte koji promovišu zajedničke vrednosti, čime doprinosi daljoj prepoznatljivosti Hyundai brenda na tržištu Srbije.
Preporuči nas: