Tokom 45. međunarodnog salona automobila, koji je od 23. marta do 1. aprila održan u Beogradu, Hyundai Auto Beograd je, u okviru sajamskog nastupa nagrađenog Grand Prix-em za najbolji sajamski nastup, organizovao je konkurs za najbolju fotografiju pod nazivom „Oživi pejzaž".
Zainteresovanima se nudila mogućnost da na Hyundai štandu - u scenografiji, snime fotografiju na kojoj će do izražaja doći njihova maštovitost. Pravo učešća na neobičnom konkursu su imali kupci Hyundai automobila, kao i svi ostali posetioci sajma.
Žiri u sastavu: Dejan Pantelić, Tv voditelj
Ljubiša Stojanović Luis, estradni umetnik
Nebojša Babić, Studio Orange
Zvonko Marković, Modni kreator
Tihomir Todorović, UEPS
Anđelka Brzulja, Direktor marketinga Hyundai
odabrao je dve najbolje fotografije. Autorima će zamenik generalnog direktora Hyundai Auto Beograda, gospodin Željko Vujinović uručiti vaučere, prvoplasiranom za sedam dana boravka u Dubrovniku za dve osobe u hotelu Argosy, i drugoplasiranom vaučer za desetodnevni boravak za četiri osobe u vili Radigost na Kopaoniku.
Hyundai Auto d.o.o. Beograd je za vrlo zapažen nastup na 45. salonu u Beogradu dobio Grand prix Udruženja ekonomskih propagandista Srbije za najbolji sajamski nastup.
Preporuči nas: