Hyundai je predstavio dva inovativna Hyundai agregata nove generacije: Gamma 1,6 T-GDI benziski agregat i Euro6 R-2.0 dizel agregat. Motori su predstavljeni na jedanaestoj po redu međunarodnoj konferenciji posvećenoj razvoju pogonskih agregata i njihovih tehnologija koja je održana u okolini Hyundaijevog istraživačko-razvojnog centra u Koreji.Domaćin ove konferencije na kojoj je uzelo učešće 1.000 svetskih stručnjaka i akademika iz oblasti pogonske i srodnih tehnologija bio je upravo Hyundai. Ovi inovativni agregati nastali su kao rezultat stalnih Hyundaijevih nastojanja za razvojem agregata novih generacija koji će se odlikovati visokim preformansama, ali istovremeno biti ekološki prihvatljivi za svoju okolinu.
Gamma 1,6 T-GDI benziski motor za čiji je razvoj utrošeno oko 50 miliona eura u periodu od oko 4,5 godine. Ovaj agregat postiže makismalnu snagu od 204 ks pri 6.000 obrtaja i najveći obrtni momenta od 265 NM pri 1.750 obrtaja. Ostvaruje vodeće performanse u svojoj klasi koja se odlikuje jakom konkurencijom. Ono što je najbitnije je činjenica da ovaj Euro5 motor drastično smanjuje emisiju štetnih gasova pa čak uspeva da zadovolji i Kalifornijske ekološke standarade koji važe za najrigoroznije u svetu.
R-2,0 dizel agregat ostvaruje performanse svetskog nivoa postižući maksimalnu snagu od 150 ks i najveći obrtni moment od 383 Nm a da pri tome ne narušava svoju ekološku prihvatljivost. Ovaj motor je razvijen sa ciljem da zadovolji zahteve budućih Euro6 normi putem primene novih tehnologija kao što je recimo tehnologija cirkulacije niskog pritiska izduvnih gasova. Imajući u vidu da buduće Euro6 norme nalažu da se emisija NOx /Nitrogen oksid/ smanji za 56% u odnosu na Euro5 norme, Hyundai Motor Company vidi sebe kao jednog od lidera u oblasti ekološki prihvatljivih dizel agregata putničkih vozila zadovoljavajući buduće ekološke standarde i to čak dve godine unapred u odnosu na početak njihove primene.
Preporuči nas: