Hyundai je od strane Češke nacionalne asocijacije za ocenu kvaliteta za svoju fabriku automobila u Nošovicama u kojoj se proizvode modeli: i30, i30CW, ix35 i ix20 dobio ''Nacionalnu nagradu za kvalitet u 2011. godini'' i najveću moguću ocenu/Excellence Award/. Druga nagrada za Hyundai brend stiže od strane veoma popularnog i čitanog britanskog časopisa i web sajta ''Which?Car'' koji je Hyundai brendu dodelio priznanje ''Najbolji automobilski proizvođač u 2011. godini''.
''Nacionalna nagrada za kvalitet'' Republike Češke je najznačajnije priznanje u toj zemlji koje se dodeljuje za kvalitet proizvodnog procesa u svim fazama. Predaja ove nagrade čelnicima Hyundai Motor Company je upriličena na treću godišnjicu zvaničnog početka masovne proizvodnje u fabrici u Nošovicama. Tokom tri godine sa proizvodnih traka ove fabrike sišlo je 530.000 novih automobila koja su svoje vlasnike pronašli u 48 zemalja Evrope, Bliskog istoka i Severne Afrike. U obrazloženju nagrade navodi se da je Hyundai kompanija pokazala da poseduje odličan koncept upravljanja kvalitetom u fabrici i da je kvalitet glavni uslov za uspeh na tržištu. Nagrada ove vrste je po prvi put dodeljena jednom automobilskom proizvođaču u ovoj zemlji.
Nagradu ''Najbolji auto proizvođač u 2011. godini'' dodelio je jedan od najcenjenijih i najčitanijih magazina u Velikoj Britaniji, na koji je pretplaćeno 617.000 čitalaca, dok je još 254.000 članova pretplaćeno na on-line izdanje ovog magazina. Ovo priznanje predstavlja ogroman uspeh imajući u vidu da se tržište automobila u Velikoj Britaniji smatra veoma kompleksnim a odlikuje ga izuzetno velika i oštra konkurencija.
Skupljajući informacije od čitalaca, korisnika proizvoda i javnosti ovaj magazin svake godine dodeljuje nagrade za najbolje brendove u pojedinim branšama. Kao obrazloženje za nagradu ''Najbolji auto proizvođač u 2011. godini'' koja je ove godine dodeljena Hyundai brendu navode se činjenice prema kojima je ovaj automobilski brend neverovatno napredovao u poslednih nekoliko godina i impresionirao sve auto stručnjake kvalitetom svojih vozila. U toku prikupljanja informacija i ocenjivanja brendova stručnjake iz ovog magazina je impresionirao podatak da su postojeći Hyundai vlasnici ocenili brend sa 82% kada je u pitanju pouzdanost automobila i sa 84% kada je u pitanju zadovoljstvo izborom Hyundai vozila.
Preporuči nas: