• Video kampanja Hyundai Motor-sa koja je oborila sve Ginisove rekorde pregleda osvojila višestruka priznanja Medjunarodnog festivala kreativnosti za 2015.godinu u Kanu
• Inovativna kampanja nagradjena u kategoriji filmskog stvaralaštva, nagradom u opštoj kategoriji kao I nagradom za kampanju snimljenu na otvorenom prostoru.
• Video zapis sačinjen od poruke ćerke njenom ocu astronautu pogledalo više od 65 miliona gledalaca na mreži
28. jun 2015. – Pionirska kampanja Hyundai Motor-sa ,, Poruka za svemir’’ osvojila je tri bronzane statue lava, I to u kategorijama filmskog stvaralaštva, u opštoj kategoriji kao I u kategoriji za kampanju snimljenu na otvorenom prostoru na ovogodišnjem Medjunarodnom festivalu kreativnosti održanom u Kanu, događaj koji predstavlja najveću svetsku proslavu kreativnog rada koji pomera granice komunikacije.
Od samog lansitanja, 13. aprila ove godine, Hyundai Motor kampanja je bila centar pažnje na društvenim medijima širom sveta.
Revolucionarni film, širio se inernetom munjevitom brzinom, ostvario je više od 65 miliona pregleda preko youtuba (https://youtu.be/3EOAKSrTrsOE)
I prema rangiranjima ,,Adweek-a’’bio jedan od 10 najgledanijih na youTub-u u aprilu mesecu.
Pored toga, video je emitovan preko 800 puta na američkoj nacionalnoj televiziji, na kanalima kao što su ABC, Fox TV, i NBC, dodatno reklamnu kampanja je sprovedena I preko brojnih visoko profilnih štampanih i onlajn medija, uključujući časopise ,,Time’’, ,, People’’ i Forbs.
Bronzane statue lava osvojene u Kanu su usledile nakon osvojene treće nagrade, prošlog meseca za film u kategoriji ,,Upotreba medija ‘’ na festivalu najboljih svetskih reklamnih kampanja za 2015. godinu koji je održan u Nju Jorku.
Inovativni kampanja je priča o tome kako je Hyundai Motor poslao poruku 13- to godišnje devojčice njenom ocu astronautu. U video poruci, 11 Genesis automobila ispisuje veliku poruku, koja pokriva oko 5,55 km2, oko Delamar Dry Lake, u Nevadi - poruku koju je devojčicin otac mogao da vidi iz Međunarodne svemirske stanice.
Hyundai Motor je proširio svoju kampanju I pozvao gledaoce da naprave svoje virtuelne poruke za svoje voljene, ovu priliku je iskoristilo više od 85.000 ljudi širom sveta.
Sada već 62. godinu za redom Međunarodni festival kreativnosti odaje priznanja I izuzetnost u brend komunikaciji u preko 17 kategorija , koje pokrivaju sve, od tradicionalnih štampanih medija, preko filma, do tehnologije i dizajna proizvoda . Jednonedeljni događaj u Kanu, u Francuskoj , ugosti više od 10.000 delegata iz 90 zemalja , a ove godine bilo je više od 37.000 nominacija .
Više informacija:
http://worldwide.hyundai.com
Preporuči nas: