• Hyundai će održati posebnu izložbu pod nazivom "Hyundai vam predstavlja FIFA Svetski fudbalski muzej " tokom trajanja Svetskog fudbalskog prvenstva (8. jun - 20. jul) u Hyundai Motorstudiju u Moskvi
• Po prvi put, trofej Žila Rimea će biti javno izložen izvan FIFA Svetskog fudbalskog muzeja u Cirihu
• Izložba uključuje prvo globalno prikazivanje 64 Adidas Telstar lopte za utakmice u toku Svetskog fudbalskog prvenstava 2018 koje se koriste za početak igre svake utakmice
Hyundai Motor Company, zvaničan partner 2018. FIFA Svetskog kupa u Rusiji, premestiće FIFA Svetski Muzej Fudbala iz Ciriha u Hyundai Motorstudio u Moskvi. Ova izložba slavi FIFA World Cup kroz strast i predanost navijača i priča istoriju događaja iz ugla igrača koji su u prošlosti ostavili neizbrisiv trag.
Najvažniji predmet na izložbi je trofej Žila Rimea, što je prvo javno prikazivanje trofeja izvan FIFA Svetskog fudbalskog muzeja. Kup Žila Rimea je bio izvorni trofej FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu između 1930. i 1970. godine. Dvaput je ukraden, jednom 1966., a drugi put 1983. u Brazilu. Nakon druge krađe, trofej nikada nije pronađen. Međutim, preostalo je izvorno postolje trofeja na kojem su upisana imena prva četiri pobednika Svetskog prvenstva u fudbalu. Postolje je otkriveno u podrumu sedišta Fudbalskog Saveza u Cirihu 2014. godine, i sada je na njega postavljena identična replika trofeja. Obožavaoci će imati priliku da vide trofej u Hyundai Motorstudiju u Moskvi tokom čitavog trajanja izložbe, dok će trofej pobednika Svetskog prvenstva u Moskvi 2018. godine biti izložen 9. juna.
Službene lopte za Adidas Telstar koje se koriste za početak igre svake od 64 utakmica na Svetskom prvenstvu u Moskvi, takođe se mogu videti kroz fasadni prozor Hyundai Motorstudio Moskva, zajedno s ogromnim diplejem koji prikazuje dešavanja na turniru, u realnom vremenu. Svaka od 64 utakmice koje će biti održane tokom turnira u Rusiji, ima zvaničnu loptu prilagođenu za početak utakmice. Na kraju svake odigrane utakmice, ove lopte će se vratiti sa svih 12 stadiona u Moskvu, i biti postavljene na izložbu.
Osim toga, izložba će sadržati predmete iz zbirke Svetskog FIFA muzeja fudbala, od prve godine Svetskog prvenstava, iz 1930. do najnovijih. Posetioci će otkriti predmete i priče igrača kao što su Pele, Diego Maradona, Lev Jašin, Lionel Mesi i Kristiano Ronaldo.
Zatim, Hyundai će predstaviti odabrano fudbalsko nasleđe navijača iz 32 zemlje čiji su se timovi plasirali za učešće, prikupljeno u kampanji Hyundai World Football Heritage koja je trajala od 15. aprila do 18. maja, putem Hyundai 2018 FIFA World Cup digitalne platforme (http://worldcup.hyundai.com ). Posetioci takođe mogu videti niz dresova iz 32 zemlje učesnice Svetskog prvenstva.
"U saradnji sa FIFA Svetskim fudbalskim muzejom, srećni smo što prvi put otvaramo ovu posebnu izložbu u Hyundai Motorstudiju u Moskvi, srcu Rusije tokom Svetskog prvenstva u fudbalu 2018. godine." Rekao je Wonhong Cho, koji je na čelu Sektora marketinga Hyundai Motor Company. "Kao zvanični automobilski partner FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu, posvećeni smo podršci i unapređenju razvoja svetskog fudbala pružajući obožavaocima jedinstven i neponovljiv doživljaj kao što je ovaj, na isti način na koji se obavezujemo da ćemo brinuti za naše klijente tako što ćemo obezbediti posebno i jedinstveno iskustvo vlasnika Hyundai vozila širom sveta. "
"Fudbalski navijači iz celog sveta mogu posetiti brojne atrakcije u Moskvi tokom FIFA Svetaskog prvenstva u fudbalu 2018. Oni će doživeti finale ne samo na stadionima, već i na FIFA Fan Festivama, na Crvenom trgu, i zahvaljujući saradnji sa brendom Hyundai, čak i u FIFA Svetskom fudbalskom muzeju. Ova jedinstvena izložba predstaviće istoriju FIFA Svetskog kupa u fudbalu, s brojnim fascinantnim predmetima iz bogate fudbalske baštine", izjavila je Fatma Samura, generalni sekretar Međunarodne fudbalske federacije.
FIFA Svetski fudbalski muzej svečano se otvara za posetioce 8 juna, a izložba se može posetiti od 9. juna do 20. jula, u trajanju od ukupno 42 dana. Hyundai je 1999. godine započeo partnerstvo sa FIFA, i nastaviće saradnju do 2022. u svojstvu zvaničnog automobilskog partnera.
Preporuči nas: