Hyundai Motor, zvanični partner FIFA Svetskog prvenstva 2018. u Rusiji, petonedeljno World Cup slavlje započinje saradnjom koju je ostvarila kompanija Hyundai sa poznatim pop rok bendom Maroon 5, sa kojim je u čast Bob Marlija napravila reklamu i obradu njegove poznate pesme „Three Little Birds”.
Svojom laganom melodijom i pozitivnim vibracijama, „Three Little Birds” je savršena pesma koja podstiče navijače da zaborave svoje brige i fokusiraju se na turnir u celini. Hyundai i Maroon 5 su želeli da se što više drže originalne pesme u znak poštovanja na Bob Marlija.
Članovi benda Maroon 5 su izjavili: „Bob Marli je jedan od najvećih umetnika u istoriji muzike, on je bio pravi genije, i bili smo uzbuđeni što smo dobili priliku da uradimo obradu „Three Little Birds” za novu Hyundai kampanju.“
Hyundai Motor Company je za FIFA World Cup Russia 2018. godine razvila novi program dostupan putem digitalne platforme, koji povezuje fanove i podstiče doživljaj globalnog fudbalskog navijanja. Prethodnih godina, kompanija Hyundai Motor osnovala je Hyundai Fan Park kako bi svi navijači uživali u događaju navijajući za svoju nacionalnu fudbalsku reprezentaciju, ali ove godine želi da putem navijanja uključi mnogo više navijača širom sveta putem upotrebe digitalnih platformi i društvenih mreža. Više informacija možete videti na:
"Kao zvanični automobilski partner FIFA World Cup, posvećeni smo podršci i unapređenju razvoja svetskog fudbala pružajući obožavaocima jedinstven doživljaj kao što je ovaj, na isti način na koji se obavezujemo da ćemo brinuti za naše klijente, tako što ćemo obezbediti posebno iskustvo svima koji poseduju Hyundai vozila širom sveta. ", izjavio je Minsoo Kim, potpredsednik sektora za marketing Hyundai Motor Company.
Hyundai je započeo saradnju sa FIFA 1999. godine i nastaviće sponzorstvo kao jedan od najvećih sponzora šampionata, pod nazivom Zvanični automobilski partner do 2022. godine.
Preporuči nas: