• Novi i30 Fastback N kombinuje sofisticiran i elegantan dizajn sa dokazanim N fun-to-drive faktorom
• To je prvi vrući kupe sa petoro vrata u segmentu C
• Drugi model kompanije Hyundai, visokih performansi pruža izvrsnu zabavu vožnje poput modela i30 N sa petoro vrata, koji je izuzetno uspešan i popularan od samog lansiranja na tržište pre godinu dana
• Novi automobil dolazi sa sportskim izgledom N u unutrašnjosti i eksterijeru, kao i novim bojama spoljašnjosti
• Karakteristike visokih performansi prenete su sa modela I30 N sa petoro vrata i čine ovog novajliju sportskim automobilom za svakodnevnu upotrebu, a ujedno i automobilom spremnim za automobilske trke
Hyundai Motor proširuje svoj N asortiman sa potpuno novim modelom i30 Fastback N, drugim modelom kompanije sa visokim performansama namenjenim evropskom tržištu. Novi model automobila je prvi model kupea sa petoro vrata u segmentu C. Sofisticiran, elegantan dizajn i30 Fastback ukombinovan sa izvrsnim performansama i zabavnim funkcijama modela i30 N sa petoro vrata. Sve ovo čini ovog novajliju sportskim automobilom za svakodnevnu upotrebu, a ujedno i automobilom spremnim za automobilske trke.
"Potpuno novi i30 Fastback N je moderna varijanta modela i30 N sa petoro vrata, napravljena da pruži maksimalnu zabavu našim kupcima u sofisticiranom dizajnu", kaže Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik marketinga i proizvoda u kompaniji Hyundai Motor Europe. "Ovo je prvi model kupea sa petoro vrata u segmentu kompaktnih automobila i najnoviji model koji je orijentisan na performanse u našem evropskom N asortimanu, kojim želimo privući više novih kupaca i omogućiti im da dožive taj neponovljin N osećaj".
Hyundai je razvio N model u skladu sa istom filozofijom kao i za svoje trkačke automobile. Naziv 'N' predstavlja dve važne komponente. Prvo, globalni R & D centar Hyundai Motor kompanije u okrugu Namiang u Južnoj Koreji, gde je ova ideja I rođena. Drugo, Nurburgring, jedna od najzahtevnijih trkačkih staza na svetu i dom Hyundai centra za testiranje, gde su modeli N i izrađeni.
Najsavremenije karakteristike visokih performansi mogu se efikasno kombinovati kako bi se obezbedila glatka i kontrolisana vožnja. Konfiguracija visokih performansi može biti odabrana individualno od strane vozača, zavisno od raspoloženja. Zbog toga su modeli Hyundai N opremljeni sistemom N Grin Control. Omogućava vozačima da izaberu pet različitih režima rada pomoću namenskih dugmadi na upravljaču. Različite postavke - Eco, Normal, Sport, N i N Custom - menjaju karakter automobila, prilagođavajući različite parametre vožnje.
Ovaj model pokreće 2.0-litarski motor sa turbo punjenjem, koji nudi dva različita motora i njihove izlazne snage u kombinaciji sa pogonom na prednje točkove. Kupci mogu izabrati između standardnog paketa motora, koji se isporučuje sa 250 KS (kombinovana potrošnja goriva: 7,7 l / 100 km, CO2 u kombinaciji: 176 g / km *) i motor sa performansama sa maksimalnom snagom od 275 KS (potrošnja goriva kombinovano: 7,8 l / 100 km, kombinovani CO2: 178 g / km *). Obe varijante generišu maksimalni obrtni moment od 353 Nm. Automobil ima funkciju overboost koja se aktivira čim se postigne maksimalni obrtni momenat. Ona omogućava dalje povećanje obrtnog momenta do 378 Nm. Vrući kupe sa petoro vrata ubrzava od 0 do 100 km / h za 6,4 sekunde sa standardnim paketom i za 6,1 sekundi sa Performance paketom opreme. Maksimalna brzina je 250 km / h.
Precizno i glatko menjanje stepena prenosa se postiže se šestostepenim manuelnim menjačem. To dodatno doprinosi osećaju sportske vožnje.Snaga motora se prenosi direktno na zupčanike da bi uvek bila spremna za prebacivanje bez prekida momenta.
Pravi vozači entuzijasti uživaju u paketu visokih performansi novog i30 Fastback N-a. Ima N Corner Carving Differential, koji predstavlja elektronski kontrolisani ograničeni klizni diferencijal (e-LSD) uređaj koji garantuje izuzetnu vuču. Povećavajući brzinu okretanja, pruža jedinstveno osećanje rezbarenja kada vozač ubrzava automobil kroz krivu. Pored toga, smanjuje se proklizavanje točkova u određenim uslovima.
Preporuči nas: