- Hyundai je predstavio potpuno novi BAYON, moderan i elegantan crossover
- BAYON odlikuje kompaktna spoljašnjost, prostrana unutrašnjost, napredna tehnološka rešenja na polju bezbednosti i povezivanja
- Lansirajući BAYON, novi SUV u B-segmentu, Hyundai proširuje izbor kupcima.
02 Mart 2021 - Hyundai Motor Europe je danas održao online premijeru potpuno novog krosovera Bayon, modela specijalno proektovanog za evropsko tržište.
Ime Bayon potiče od imena francuskog grada Bajon (Bayonne), jednog od najlepših turističkih gradova smeštenog na krajnjem jugozapadu te zemlje.Novi SUV u B segmentu, BAYON će biti najnoviji i najmanji član Hyundai-eve proširene SUV porodice.
Potpuno novi BAYON odlikuje se kompaktnom spoljašnjošću, prostranom unutrašnjošću i dugačkom listom inovativnih sistema bezbednosti i povezanosti zbog kojih se ističe u svom segmentu. BAYON demokratizuje tehnologiju, čineći visokotehnološke funkcije bezbednosti i povezanosti dostupnim svima.
„Budući da sve više raste popularnost modela u SUV segmentu, Hyundai je primetio potrebu za modelom namenjenim vožnji u užurbanim evropskim gradovima, koji istovremeno pruža dovoljno prostora svojim vlasnicima. Vodeće karakteristike povezivanja i bezbednosti u klasi, oštar i prepoznatljiv dizajn i integracija Hyundai-eve hibridne tehnologije čine BAYON istaknutim u svom segmentu“, rekao je Andreas-Christoph Hofmann, potpredsednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe.
Bayon inkorporira Hyundai-ev prepoznatljiv dizajnerski potpis Sensuous Sportiness, koji odlikuje sklad proporcija, arhitekture, stila i tehnologije. Sensuous Sportiness kombinuje emocionalne vrednosti sa inovativnim rešenjima.
U unutrašnjosti je prepoznatljiva 10,25-inčna digitalna instrument tabla i multimedialni uređaj sa navigacijom ili 8-inčni multimedijalni audio uređaj, sa bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sistemom i tri USB porta. Vrhunski sistem zvučnika Bose upotpunjuje paket, obećavajući putnicima zvuk visokog kvaliteta. LED ambijentalno osvetljenje integrisano je u prednje površine ispred suvozača, vrata i područja ručica prednjih vrata, kao i u prostor za odlaganje ispod centralne konzole.
Najbolji paket sistema bezbednosti u klasi, Hyundai Smart Sense, izdvaja novi Bayon od konkurencije. Mnogi od sistema su uključeni i u standardnu opremu. Brojne funkcije polu-autonomne vožnje čine BAYON istaknutim u klasi. Pomenimo samo LFA (Lane Following Assist) koji pomaže da vozilo ostane u svojoj traci, pomoć kod izbegavanja sudara FCA (Forward Collision-Avoidance Assist). Ovaj sistem uključuje detekciju automobila, pešaka i biciklista takođe i prilikom skretanje na raskrsnici. Sistem reaguje automatskim aktiviranjem kočnice i tako sprečava sudar prilikom skretanja u levo na raskrsnici. Još jedna napredna funkcija, pametni tempomat zasnovan na navigaciji (NSCC), koristi podatke iz navigacionog sistema vozila za autonomno podešavanje brzine tokom vožnje. BAYON uključuje i nekoliko funkcija usmerenih na pažnju vozača kao što su DAW (Driver Attention Warning), LVDA (Leading Vehicle Departure Alert) kao i ROA (Rear Occupant Alert) koji obaveštava vozača pre napuštanja vozila ako senzori otkriju kretanje na zadnjem sedištu. To čini BAYON još sigurnijim za putnike na zadnjem sedištu, uključujući decu ili kućne ljubimce, što ga čini odličnim izborom za porodice.
Pomoć pri parkiranju (PCA-R) upozorava i ako je potrebno, aktivira kočnicu kada detektuje prepreku dok se automobil polako kreće u nazad. Parking Assist (PA) omogućava poluautonomno parkiranje, uz niz senzora i softvera koji zajedno pomažu vozačima da parkiraju vozilo u uske prostore.
U slučaju nesreće, eCall će automatski upozoriti hitne službe ako se aktiviraju vazdušni jastuci u vozilu. Putnici takođe mogu da aktiviraju ovu funkciju pritiskom na dugme.
Bayon omogućava 411 litara prtljažnog prostora, odnosno 1.205 litara sa oborenim naslonima zadnjih sedišta.
BAYON se može pohvaliti smanjenom emisijom CO2. T-GDi je turbo motor koji u kombinaciji sa Hyundai-evom jedinstvenom 48-voltnom hibridnom tehnologijom (48 V) i inteligentnim ručnim menjačem (iMT), rezultira još većom uštedom goriva i efikasnošću. iMT isključuje motor kada vozač otpusti gas kada je motor u praznom hodu, i kada je motor potpuno isključen. To rezultira boljom efikasnošću potrošnje goriva bez smanjenja performansi.
U ponudi je 1,0-litarski T-GDi motor sa 48-voltnim "blagim" hibridnim sistemom sa 120 ili 100 KS, uparen sa inteligentnim ručnim menjačem sa 6 brzina (6iMT) ili menjačem sa dvostrukim kvačilom sa 7 brzina (7DCT). Verzija 1,0-litarskog T-GDi motora od 100 KS takođe je dostupna i bez 48 V i može se upariti sa 6-stepenim ručnim menjačem (6MT) ili 7DCT.
1.0-litarski T-GDi motor sa i bez 48V takođe dolazi sa tri režima vožnje za optimizaciju odziva motora i performansi upravljanja na osnovu uslova vožnje, Eco, Normal i Sport.
U ponudi je i 1,2-litarski MPi motor sa 84 KS uparen sa 5 stepeni prenosa.
Preporuči nas: