Hyundai u punoj brzini na 54. Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu
Beograd, 21. mart, 2019 - U Hali 1 Beogradskog sajma, kompanija Hyundai Srbija predstavila je sve one modele koje su kupci u Srbiji voleli i birali u 2018. među kojima posebno ističemo restilizovane modele i10, i30 i Elantru kao i Tucson, najprodavaniji SUV već treću godinu za redom.
Automobil koji je svojim performansama, dizajnom, prostorom, komforom, robusnošću osvojio ljubitelje četvorotočkaša je svakako Tucson, a odmah za njim praktičan i omiljen i30, kao i vozila iz SUV kategorije - nagradjena Kona i Santa Fe.
Hyundai u Srbija već 27 godina ima stabilnu poziciju na tržištu. Posvećen odnos prema kupcu rezultirao je četvrtom pozicijom po prodaji fizičkim licima u Srbiji prošle godine, i prvim mestom u ovoj kategoriji prodaje od početka 2019. godine.
“Napredovanje i pomeranje standarda u odnosu prema kupcu, poštovanje njegovih novih potreba i zahteva, želja da se osluškuje društvo u kome se posluje, vodili su nas iz godine u godinu ka boljim rezultatima i stabilnijoj poziciji. A najkomfornija je ona pozicija kada imate poverenje zajednice i zajedno sa njom radite na usvajanju novih dobrih navika, edukujete i ulažete u bolji položaj porodice i sporta. Zato smo ponosni na sve naše aktivnosti koje nas vode u ovom pravcu.” rekao je Slavc Habič, generalni direktor Hyundai Srbija.
Hyundai je ove godine predstavio nove, restilizovane modele, na koje je posebno ponosan - i10, i30 i Elantru. Upečatljiv i moderan dizajn modela i10 i i30 je dodatno je naglašen restilizovanom kaskadnom rešetkom hladnjaka i istaknutim LED dnevnim svetlima. Jedan od godinama najprodavanijih modela u C segment u Srbiji, restilizovani i30 predstavlja se na sajmu sa specijalnom cenom koja startuje od 13.990 eur. Restilizovana Elantra sedan 2019 svojim novim, naglašenim, dizajnom izaziva emocije i istovremeno pruža doživljaj sofisticirane i unapređene vožnje primenom Hyundai SmartSense tehnologije usmerene na najsavremenije sisteme bezbednosti.
Tucson, najprodavaniji model na srpskom tržištu u SUV kategoriji treću godinu za redom, prema istraživanju kompanije Q-base, zauzima posebno mesto u sajamskoj ponudi.
Jedinstvena petogodišnja garancija bez ograničenja broja pređenih kilometara produžena za dodatne dve godine, svedoči o kvalitetu i pouzdanosti.
Pogodnosti, garancije i poklon akcije koje se otvoreno i jasno komuniciraju ka kupcu vode ka tome da Hyundai i ove godine bude jedan od najposećenijih štandova na Sajmu automobila, čemu doprinosi i atraktivan nagradni kviz “Hyundai te vodi u Rim”, a u kojem će pobednici otputovati na čuveni meč serije A Roma -Juventus, 12. maja.
Promoter ove akcije kao i zvanični brend ambasador Hyundai - ja u Srbiji za ovu godinu je glumac Vojin Ćetković.
ZIP dokument | 59.19MB | press_materijal_sajam_automobil_hyundai.zip | Preuzmite |
Preporuči nas: