- Hyundai je osvojio prestižnu nagradu za dizajn automobila za svoj konceptni električni automobil pod nazivom “Prophecy” za 2020 godinu.
- Prestižne nagrade za dizajn, koje se godišnje dodeljuju u Torinu u Italiji, dodeljene su ove godine digitalnim putem.
- „Prophecy“ je nagrađen za svoj identitet, koji čini vozilo senzualnog sportskog dizajna i inovativnih elemenata
2. novembra 2020. - Hyundai Motor Company osvaja nagradu za dizajn automobila za 2020. godinu u kategoriji „Konceptni automobili“ za svoj koncept EV „Prophecy“, koji je debitovao početkom ove godine.
Hyundai-ev konceptni električni automobil prikladnog imena, našao se na prvom mestu u kategoriji „Koncept“ na dodeli nagrada za dizajn automobila u 2020. godini. „Prophecy (Proročanstvo)“ je značajan po načinu na koji kombinuje Hyundai-ev identitet senzualnog sportskog dizajna sa optimističnim futurizmom, koji za cilj ima stvaranje novog oblika emocionalne veze između ljudi i automobila.
U organizaciji časopisa Auto & Design, nagrade za dizajn automobila prvi put su ustanovljene 1984. godine i dodeljuju se svake godine u Torinu u Italiji. Zbog trenutne situacije, nagrade su prvi put ove godine dodeljene digitalno. Nagrade dodeljuje međunarodni žiri koji čine predstavnici nekih od najprestižnijih automobilskih izdanja na svetu.
Prilikom dodele nagrade Hyundai-u, žiri je pohvalio „Prophecy“ zbog aerodinamičnog, prirodnog oblika inspirisanog limuzinama iz perioda 1920-ih i 1930-ih godina, kombinovanog sa nizom tehničkih inovacija: „Nautička“ inspiracija je došla u obliku takvih detalja kao što su točkovi u obliku elise. Umesto da oponaša automobil sa konvencionalnim motorom, „Prophecy“ nema rešetku između svojih pikselskih farova, a dizajn piksela se ponavlja na zadnjim svetlima dajući naglasak zadnjoj strani sportskog automobila.
“Bilo je pravo zadovoljstvo raditi na ovom projektu, drago nam je što smo osvojili ovu prestižnu nagradu za dizajn automobila “Prophecy”. Kada razvijamo svoje konceptne automobile, svuda tražimo inspiraciju, bilo da je to modna industrija ili automobilska industrija. Pomoću „Proročanstva“ pokušali smo da stvorimo zaista pozitivan, optimističan pogleda na budućnost, zasnovan na vrlo pojednostavljenim formama sa jednostrukom krivinom koje su ostale zapamćene u epohi aerodinamičnih i pojednostavljenih futuritički projektovanih automobila.” Rekao je SangIup Lee (Viši potpredsednik i direktor Hyundai Global Design centra)
„Proročanstvo“ primenjuje jedinstveni Hyundai-ev, takozvani “Sensual sportniness” dizajn (senzualno sportski dizajn), na načine koji nikada ranije nisu viđeni u Hyundai floti. Ovaj identitet dizajna je najočitiji u raskošnom bočnom delu. Presečen je čistom i jednostavnom linijom, koja se proteže od prednjeg do zadnjeg dela uz minimalistička ograničenja. Na ovaj način podvlači bezvremenost dizajna. Dinamična i elegantna linija daje utisak kretanja napred čak i kada automobil stoji u mestu.
Preporuči nas: