- Hyundai Motor se obavezuje da će postići neutralnost ugljenika do 2045
- Hyundai-ev holistički pristup fokusira se na tri stuba: čista mobilnost, platforme sledeće generacije i zelena energija
- Hyundai prestaje sa prodajom vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem u Evropi, počev od 2035
- Na IAA-i, Hyundai posetiocima i digitalnim posetiocima predstavlja koncepte za nastupajući BEV model i potpuno električni robotaksi i prednosti pogona na vodonik
Seul/Minhen, 6. septembar 2021. - Hyundai Motor Company danas je najavila svoju posvećenost cilju da postigne nultu emisiju štetnih gasova do 2045. godine na IAA Mobility 2021.
Integrisana strategija Hyundai-a za postizanje nulte emisije štetnih gasova počiva na sledeća tri stuba: čista mobilnost, platforme sledeće generacije i zelena energija. Hyundai predstavlja svu širinu svoje ponude električnih vozila i najnovija rešenja za napredak sa pozitivnom energijom na ovogodišnjoj IAA koja se održava od 6. do 12. septembra u Minhenu u Nemačkoj.
„Prema viziji naše kompanije, Progress for Humanity, Hyundai Motor je odlučan da učini pravu stvar za svet“, rekao je Jaehoon (Jai) Chang, predsednik i izvršni direktor Hyundai Motor Company. „Klimatske promene su neosporan izazov koji zahteva najveću i hitnu pažnju svih. Hyundai Motor se obavezuje da će postići nultu emisiju štetnih gasova u svojim globalnim proizvodima i operacijama do 2045. godine, ulagaćemo u čistiji transport i rešenja za zeleniju energiju kako bismo postigli bolju i održiviju budućnost za sve. ”
Posetioci IAA-e mogu pronaći štand Hyundai Motor Company gde kompanija izlaže BEV koncepte, potpuno električni model robotaksija i displeje na kojim apredstavlja prednosti pogona na gorive ćelije vodonika-u hali A1, Messe Minhen.
Posetioci IAA -e mogu doći do različitih lokacija događaja putem Hyundai-eve usluge Blue Lane, nudeći priliku da dožive najnovija vozila brenda čiste mobilnosti, uključujući IONIQ 5, NEXO, Kona EV i autobus Elec City Fuel Cell.
Hyundaij-eva demonstracija na IAA -i dostupna je i digitalno. Video sa konferencije za štampu postavljen je na svetski Hyundai Motor YouTube kanal.
„S novom lokacijom i digitalnim hibridnim formatom uživo, ovogodišnja IAA se uveliko razlikuje od prethodnih događaja, i mi smo veoma srećni što ponovo učestvujemo kao izlagač“, rekao je Michael Cole, predsednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe . „Uzbuđeni smo što delimo našu viziju buduće kompanije, koja nadilazi mobilnost automobila. Povrh svega, ocrtavamo našu mapu puta kako bismo omogućili društvo bez štetnih gasova, što je imperativ s obzirom na budućnost planete.
Put do 0% CO2
Na ovogodišnjoj IAA, Hyundai Motor se obavezuje da će smanjiti emisiju ugljenika za 75 odsto ispod nivoa iz 2019. do 2040. Hyundai će do 2045. godine postići 0% emisije ugljenika u svojim vozilima i globalnim operacijama.
Integrisana, višedimenzionalna strategija Hyundai Motor-a za 0% emisije ugljenika sastoji se od tri stuba: proširenje linije čistih mobilnosti, razvoj platformi sledeće generacije i ulaganje u rešenja i tehnologije za zelenu energiju.
Stub 1: Čista mobilnost
Od prvog predstavljanja svog konceptnog vozila EV 1991. godine, Hyundai Motor je postigao napredak u smanjenju emisije ugljenika kroz svoje liderstvo u čistoj mobilnosti.
Hyundai Motor se obavezuje da će u narednim godinama postepeno povećavati udeo u prodaji vozila sa nultom emisijom (ZEV). Do 2030. godine Hyundai ima za cilj da obezbedi 30 odsto svoje globalne prodaje vozila sa ZEV -ovima, a do 2040. kompanija očekuje da će električna vozila na baterije (BEV) i električna vozila na gorive ćelije vodonika (FCEV) činiti 80 odsto ukupne prodaje voznog parka.
Po regijama, Hyundai Motor planira u ponudi samo ZEV automobile u Evropi, počev od 2035. godine. Do 2040. Hyundai će postepeno ukinuti sva vozila koja koriste fosilna goriva na velikim tržištima, podržavajući prelazak na čistu mobilnost.
Električno vozilo na baterije (BEV)
U avgustu 2020. godine, Hyundai Motor je lansirao svoj novi IONIQ brend za namenske BEV -ove, signalizirajući svoju posvećenost eri elektrificirane mobilnosti. Kasnije te godine, Hyundai Motor Group, majka kompanija Hyundai Motor Company, predstavila je svoju električno-globalnu modularnu platformu (E-GMP) za namenske BEV-ove.
Hyundai Motor IONIQ 5, koji je lansiran u februaru 2021, prvi je brend ovog brenda izgrađen na E-GMP-u. IONIQ 5 je postavio novo merilo za redefinisanje načina života električne mobilnosti sa održivim i inovativnim karakteristikama, kao što su 400 V i 800 V više punjenja i Vehicle-to-Load (V2L).
Sledeći Hyundai-ev namenski BEV biće IONIQ 6, koji crpi inspiraciju iz svog koncepta Prophecy EV koji je izložen na IAA 2021. IONIQ 6 će ponuditi BEV iskustva sa fokusom na prilagođena, ekološki prihvatljiva rešenja koja mogu da se uklope u svaki stil života.
Električno vozilo sa gorivim ćelijama (FCEV)
Hyundai Motor ulaže u tehnologiju vodoničnih gorivih ćelija više od 20 godina. Hyundai je 2013. godine lansirao ix35, prvi u svetu masovno proizvedeni FCEV, a zatim NEXO, prvi namenski terenac na vodonikov pogon, 2018. godine. teški kamion, kupcima u Švajcarskoj. Hyundai je nedavno predstavio svoj autobus Elec City Fuel Cell u Minhenu, a vozilo je sada u fazi testiranja u Evropi.
Na IAA -i, Hyundai predstavlja svoj putnički FCEV plan za narednih nekoliko godina. Godine 2023. Hyundai će predstaviti sledeći model NEXO-a i višenamenskog vozila na pogon na vodonik (MPV). Hyundai planira da lansira veliki SUV pogonjen gorivim ćelijama nakon 2025.
Hyundai Motor će takođe isporučiti svoje pogonske agregate za gorivo svim oblicima mobilnosti, ali i u drugim oblastima života.
Stub 2: Platforme sledeće generacije
Hyundai Motor je napravio vodeća ulaganja u oblasti transportnih platformi sledeće generacije. Ovo uključuje inovativni skup mogućnosti mobilnosti za prelazak od tačke A do B, poput UAM -a i autonomnih vozila, nudeći veću slobodu kretanja bez emisije štetnih gasova. Ove platforme su takođe u skladu sa vizijom kompanije Progress for Humanity i pokazuju posvećenost Hyundai-a poboljšanju urbanog življenja za buduće generacije.
Robotaksi baziran na IONIQ 5
Hyundai Motor predstavlja prvi izgled svog revolucionarnog modela robotaksi na IAA Mobility 2021. Hyundai je sarađivao sa Motional -om, globalnim liderom u tehnologiji bez vozača, na razvoju vozila za autonomnu vožnju SAE Level 4 zasnovanog na IONIQ 5.
Sa naprednim senzorskim paketom povezanim sa Hyundai-evim najnovijim namenskim BEV modelom, robotaksi ima tehnološki vođen dizajn koji slavi inovaciju iza autonomnog rada. Vozilo će imati interfejse fokusirane na vozača koji putnicima omogućavaju intuitivnu interakciju sa vozilom tokom vožnje. Motional će početi da prevozi putnike u robotaksiju zasnovanom na IONIQ 5 kada pokrene svoju uslugu autonomne vožnje 2023.
Mobilnost gradskog vazduha (UAM)
Na CES 2020, Hyundai je predstavio konceptni model UAM, S-A1, koji se razvija na osnovu četiri principa: sigurna, tiha, pristupačna i rešenja usmerena na putnika. Hyundai Motor ima za cilj da lansira potpuno električni model UAM optimizovan za operacije unutar grada 2028. godine. 2030-ih kompanija planira da pokrene regionalni vazdušni saobraćaj koji povezuje susedne gradove.
Stub 3: Zelena energija
Hyundai Motor -ova strategija bez emisije ugljenika prevazilazi samo prelazak na ZEV. Cilj je pružanje čistijih i zelenijih energetskih rešenja za sve. Ovo uključuje ne samo korišćenje obnovljive energije u proizvodnim pogonima kompanije, već i dugoročna ulaganja u buduće tehnologije, kao što je zeleni vodonik zasnovan na obnovljivoj energiji, sistem za skladištenje energije iz vozila u mrežu (V2G) i sistem za skladištenje energije iz drugog veka trajanja (SLBESS ).
Zeleni vodonik
Očekuje se da će zeleni vodonik dobijen elektrolizom vode iz izvora energije sa niskim sadržajem ugljenika značajno smanjiti emisiju ugljenika. Hyundai Motor je investirao u globalne startup-ove, poput H2Pro, za saradnju u oblasti zelenog vodonika. Štaviše, Hyundai planira da uspostavi zelenu vodoničnu infrastrukturu u zemljama sa snažnom vladinom podrškom i obilnim obnovljivim izvorima energije.
Smanjenje ugljenika na lokacijama
Hyundai Motor sprovodi brojne aktivnosti na smanjenju emisije ugljenika i drugih gasova staklene bašte koji nastaju u njegovim proizvodnim procesima. Radnje kompanije uključuju nastavak aktivnosti na smanjenju energije i izgradnju ekološki prihvatljivih postrojenja pretvarajući ih u obnovljive izvore energije poput fotonaponske energije.
U julu, Hyundai Motor se udružio sa drugim podružnicama Hyundai Motor Group kako bi se pridružio RE100 Climate Group, globalnoj inicijativi posvećenoj prelasku na 100% obnovljive energije. Prema ovoj obavezi, češka fabrika Hyundai Motor Manufacturing Češka će biti prva fabrika kompanije koja će u potpunosti pretvoriti svoju potrošnju električne energije u obnovljivu energiju 2022. godine. Cilj kompanije je da do 2040. zadovolji potrebe za električnom energijom više od 90% svojih globalnih operacija s obnovljivom energijom. Hyundai se obavezuje da će sve svoje globalne operacije napajati samo obnovljivom energijom do 2045.
Vozilo-mreža (V2G)
V2G je najnovija tehnologija koja omogućava da se energija vrati iz električne mreže u električnu mrežu. Omogućava efikasno upravljanje potražnjom za energijom, posebno tokom najveće potražnje, čime se izbegava zavisnost od fosilnih goriva.
Hyundai trenutno sprovodi nekoliko pilot programa V2G sa različitim partnerima na tržištu. Kompanija planira da implementira V2G funkciju u svoje naredne BEV modele.
Sistem za skladištenje energije iz baterije drugog veka trajanja (SLBESS)
Hyundai Motor takođe želi da pretvori baterije u novi deo sistema za skladištenje energije. Hyundai trenutno radi sa raznim lokalnim partnerima na vođenju pilot projekata za komercijalnu obnovljivu upotrebu baterija za električni pogon. Takođe, kompanija će sledeće godine testirati aplikaciju SLBESS male veličine u Nemačkoj.
„IAA Mobility je savršena prilika da predstavimo našu globalnu viziju budućnosti bez štetnog ugljenika. IAA je još jedna prekretnica na održivom putu koji smo stvarali godinama. Hyundai Motor će ostati postojan u potrazi za 0% emisije ugljenika i predvoditi put u razvoju holističkih rešenja “, rekao je Thomas Schemera, globalni direktor marketinga u Hyundai Motor Company.
„Kao dobavljač rešenja za pametnu mobilnost, Hyundai takođe teži da obezbedi energetska rešenja za poslovanje i društvo u celini. Klimatske promene se neće rešiti bez zajedničkih napora. Nastojaćemo da učinimo više za životnu sredinu kroz više projekata održivog razvoja u narednim mesecima, pozivajući sve da nam se pridruže na našem putu ka čistijoj budućnosti “, dodao je Schemera.
Preporuči nas: