- Hyundai Srbija slavi jubilej - 30 godina od prvog predstavljanja brenda Hyundai na tržištu Srbije
- Od početka prodaje u aprilu davne 1991. do danas, isporučeno je preko 50.000 Hyundai automobila zadovoljnim korisnicima u Srbiji
- Hyundai je u Srbiji pozicioniran na prvo mesto po prodaji vozila fizičkim licima a Tucson je prvi model po prodaji u svom segmentu, u proteklih nekoliko godina (prema istraživanju agencije CUBEteam)
09 April 2021 - Hyundai Srbija sa ponosom proslavlja 30 uspešnih godina od prvog predstavljanja Hyundai automobila u Srbiji.
Zahvaljujući najsavremenijoj tehnologiji i novim ekološkim rešenjima koji su doprineli prepoznatljivosti Hyundai brenda, Hyundai Srbija jubilej proslavlja sa zadovoljnim kupcima, koji su učinili da Hyundai postane najprodavaniji brend fizičkim licima u Srbiji i Tucson prvi po prodaji u svom segmentu, u proteklih nekoliko godina (prema istraživanju agencije CUBEteam). Na ovaj način Hyundai Srbija želi da se zahvali svim vlasnicima Hyundai vozila na ukazanom poverenju.
Hyundai brend je premijerno predstavljen srpskom tržištu na Beogradskom sajmu automobila, 1991. godine, od strane prvog distributera za tržište Srbije i bivše Jugoslavije kompanija Slovenijales. Zatim je kompanija Progres preuzela distributerstvo za Srbiju 1997. godine, a nakon toga Hyundai Auto postaje ovlašćeni distributer Hyundai automobila za Srbiju, prisutan na domaćem tržištu od 2002. godine do 2015. godine. Od jula 2015. godine distributerstvo za Srbiju preuzima Hyundai Srbija u vlasništvu kompanije Taavura group.
Hyundai Motor Corporation osnovana 1967. godine, septembra 2000. godine prerasla je u Hyundai Automotive Group. Danas Hyundai Motor zapošljava više od 120.000 ljudi širom sveta, a Hyundai posluje u preko 200 zemalja, sa godišnjom svetskom prodajom od 4,5 miliona vozila. U 2007. godini grupacija je postala peta po prodaji na svetskoj listi proizvođača automobila. Kompanija ulaže u napredne tehnologije kao što su robotika i urbana mobilnost u vazduhu (UAM) čime dobrinosi razvoju revolucionarnih tehničkih rešenja za mobilnost i usluga mobilnosti.
Hyundai će nastaviti napore na uvođenju vozila sa nultom emisijom gasova opremljenih gorivnim ćelijama vodonika i EV tehnologijama sa ciljem da do 2025. godine bude pozicioniran među 3 najveća svetska proizvođača električnih automobila.
Prethodni jubilej kompanija je proslavila u Narodnom pozorištu u Beogradu, gde je održana svečanost povodom 25 godina prisustva Hyundai brenda na tržištu Srbije u prisustvu najviših predstavnika Hyundai Motor Company i poznatih umetnika iz čitavog regiona.
Preporuči nas: